Pengikut

Sabtu, September 04, 2010

Selamat Hari Raya 2010

Dikesempatan dibulan yang mulia ini dan menjelangnya syawal yang bakal tiba,

saya Darkis bin Omar beserta keluarga dengan ini menyusun sepuluh jari mohon ampun dan maaf andainya sepanjang kewujudan blog yang tak seberapa ini yang mana aku dedikasikan khas buat daerahku yang tercinta ini.

Ada kiranya tersilap bahasa, tersilap bicara, tersilap fakta, tersilap tanya dan sebagainya yang kadang mana mungkin saya melalut benda yang tidak nyata, haraplah dimaafkan sekali lagi.

Terima kasih juga saya ucapkan kepada anda pembaca dan pelawat setia blog ini, komen dan pandangan anda amatlah saya hargai dan tanpa anda siapalah blog ini....(waduh...!)

Dan yang terakhir sempena raya yang bakal tiba, satu edisi khas photo-photo suasana raya di Kunak 2010 akan saya poskan dalam blog ini lepas raya nanti khas buat warga kunak yang merantau jauh dan tidak dapat pulang beraya tahun ni....sekian SELAAAMAT....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hanya pengulas/pengomen yang berdaftar dan menyatakan nama sahaja yang akan dibenarkan mengulas/mengomen di ruangan ini dan semua ulasan adalah tanggungjawab si pengulas sendiri, pihak blog adalah tidak bertanggujawab sama sekali..

Related Posts with Thumbnails