Pengikut

Sabtu, November 06, 2010

KUNAK : FACE OF OUR PEOPLE




2 ulasan:

  1. Salam blogger,
    Darkis, itu yg gambar orang anda rakam ada kebenarannya kah mukanya jelas itu. Itu lagi nombor plet kereta yg kau ambil itu ada kebenaran ka dari pemiliknya, yg saya tahu pemberita pun tak berani nak masukkan suka-suka nombor plet kereta orang dalam sebarang penerbitan apalagi blog walaupun tujuannya baik.
    Kalau kita sama-sama setakat blogger, saya pun ada belajar juga dri kawan lain dlm hal-hal publication atau penerbitan ini.

    Bukan apanya, blog ini dibaca oleh banyak orang yg kita tidak tahu siapa mereka??
    salam.

    BalasPadam
  2. Waslm Tuan Blogger SRK...

    Mengenai gambar org yg saya rakamkan dan siarkan disini bagi saya tidak salah jika...saya tidak menggunakan photo2 mereka untk mengaut sebarang keuntungan, kerna saya ada bertanya juga kpd mereka yg arif tentang hal undang2 Jurnal/Street/Candid Photografi ini di Malaysia. Tapi jika ada permintaan dari yg empunya badan...insyaallah saya akan pertimbangkan untuk meng-delete kannya dari blog ini.

    Mengenai nombor plat pula...ya saya mungkin salah kerana tersilap pandang ttng hal itu, dan sedikit masa lagi saya akan ubah-suai photo tersebut. Maaf kepda yang berkenaan....

    Kpd tuan Blogger SRK, terima kasih kerana menegur....harap lepas ini saya akan berhati-hati, sekian...

    P/S: Street Photo is not crime...kekeke...

    BalasPadam

Hanya pengulas/pengomen yang berdaftar dan menyatakan nama sahaja yang akan dibenarkan mengulas/mengomen di ruangan ini dan semua ulasan adalah tanggungjawab si pengulas sendiri, pihak blog adalah tidak bertanggujawab sama sekali..

Related Posts with Thumbnails