Pengikut

Khamis, Februari 10, 2011

KUNAK STREET FOOD VENDORS

Peniaga Kuih Muih di Lok Santul di tengah Kampung Pangkalan

Peniaga Kuih Muih dekat Pasar Sayur di Kampung Pangkalan

Peniaga Kuih Muih di Pasar Malam di tepi dewan masyarakat Kunak

Peniaga Kuih Muih di perkarangan kedai papan sementara

P/S : Kalau di Kunak...jangan 'termis' datang ke gerai-gerai ini...dijamin anda pasti puas hati...!

3 ulasan:

  1. kuih-muih seperti pisang goreng yg biasa kami beli di Pasar Malam, Yummy...

    bila lihat gambar, kuih-muihnya mohon ditudung sajikan oleh peniaga dan hanya dibuka apabila ada pelanggan hendak melihat dan membelinya.
    Kerana kita harus utamakan kebersihan meskipun dalam usaha mencari rezeki. Habuk atau sebarang benda halus yang berterbangan tanpa dilihat dengan mata kasar biasanya hinggap pada makanan lebih-lebih lagi jika kita berniaga di tepi jalanraya.

    Dengan paparan gambar ini, diharap peniaga dapat bekerjasama. Satu perkara lagi, PBT juga boleh menyediakan tempat atau gerai khas utk peniaga kuih-muih menjalankan perniagaan mereka dengan kadar sewa yang berpatutan mengikut keadaan setempat.

    BalasPadam
  2. Oleh kerana blog ini menarik bagi penilaian Kunak Press, blog Everything About Kunak akan dimuatkan dalam senarai Blog Link bacaan ramai dalam tampalan blog KP

    BalasPadam
  3. Thank tuan Kunak Press....

    Saya amat menghargai sokongan tuan....blog Kunak Press juga adalah antara blog kegemaran saya...moga tuan succes slalu...

    BalasPadam

Hanya pengulas/pengomen yang berdaftar dan menyatakan nama sahaja yang akan dibenarkan mengulas/mengomen di ruangan ini dan semua ulasan adalah tanggungjawab si pengulas sendiri, pihak blog adalah tidak bertanggujawab sama sekali..

Related Posts with Thumbnails